Nasze rozwiązania
Helpdesk
Zapewniamy wsparcie techniczne poprzez pomoc zdalną oraz wsparcie w rozwiązywaniu problemów związanych z korzystaniem zarówno z komputerów stacjonarnych, jak i mobilnych. W ramach helpdesku, specjaliści udzielają pomocy w instalacji sprzętu IT, obejmującej fizyczne podłączenie sprzętu do instalacji zasilającej i sieci LAN/WiFi, przeprowadzenie testów oraz krótkie szkolenie dla użytkowników w zakresie podstawowego użytkowania urządzeń.
Wsparcie aplikacyjne
Wsparcie aplikacyjne obejmuje szeroki zakres usług, w tym instalację i konfigurację aplikacji, rozwiązywanie problemów z ich działaniem, udzielanie pomocy technicznej, aktualizację oprogramowania oraz wdrażanie nowych funkcji i szkolenie użytkowników w obsłudze. Głównym celem wsparcia aplikacyjnego jest zapewnienie ciągłości działania aplikacji oraz podnoszenie zadowolenia klientów poprzez eliminację błędów i szybką reakcję na wszelkie problemy związane z oprogramowaniem.
Wsparcie sprzętowe
Zarządzanie sprzętem obejmuje kontrolowanie i optymalizowanie parametrów serwerów, rekonfigurację zgodnie z wymogaim klienta, monitorowanie i raportowanie wykorzystania sprzętu, kontakt z dostawcą/producentem sprzętu, utrzymanie dostępności serwerów oraz dokumentacje odtworzeniowe.
Zamówienia oraz audyt sprzętu
Zamówienia oraz audyt sprzętu
Identyfikujemy potrzeby klienta oraz oferujemy wsparcie w wyborze rozwiązań dopasowanych do bieżących i przyszłych potrzeb. Negocjujemy oraz realizujemy kontrakty na dostawy sprzętu.
Wykonujemy audyt, optymalizujemy wykorzystanie posiadanych zasobów, a także prowadzimy oraz aktualizujemy ewidencję sprzętu IT.
Identyfikujemy potrzeby klienta oraz oferujemy wsparcie w wyborze rozwiązań dopasowanych do bieżących i przyszłych potrzeb. Negocjujemy oraz realizujemy kontrakty na dostawy sprzętu.
Wykonujemy audyt, optymalizujemy wykorzystanie posiadanych zasobów oraz prowadzimy i aktualizujemy ewidencję sprzętu IT.
Zarządzanie sprzętem biurowym IT
Zarządzanie sprzętem biurowym IT
Zajmujemy się stałą opieką nad urządzeniami biurowymi w tym drukarek, kopiarek, niszczarek itp.
Przeprowadzamy okresowe przeglądy i naprawy, zarządzamy materiałami eksploatacyjnymi, kontraktami serwisowymi. Oferujemy konsultacje przy wyborze usług i sprzętu oraz raportujemy o poziomie wykorzystania urządzeń.
Zajmujemy się stałą opieką nad urządzeniami biurowymi w tym drukarek, kopiarek, niszczarek itp.
Przeprowadzamy okresowe przeglądy i naprawy, zarządzamy materiałami eksploatacyjnymi, kontraktami serwisowymi. Oferujemy konsultacje przy wyborze usług i sprzętu oraz raportujemy o poziomie wykorzystania urządzeń.
Wsparcie sieciowe
Oferujemy kompleksowe wsparcie w zarządzaniu infrastrukturą sieciową, zapewniając najwyższy poziom funkcjonalności i bezpieczeństwa. Zajmujemy się administrowaniem sieci WiFi z uwzględnieniem najnowszych standardów bezpieczeństwa. Dodatkowo, wykonujemy instalacje okablowania strukturalnego, konfigurację sieci LAN oraz WAN, a także zapewniamy bezpieczny dostęp do zasobów firmowych poprzez sieci VPN. Konfigurujemy oraz administrujemy zaawansowane usługi sieciowe, takie jak serwery FTP, SSH, SMB, czy serwery usług terminalowych.
Wsparcie systemów operacyjnych
Oferujemy kompleksowe zarządzanie systemem operacyjnym, zapewniając stabilność, wydajność i pełne bezpieczeństwo Twojego środowiska IT. Nasze usługi obejmują administrowanie serwerami Windows oraz Linux, w tym rekonfigurację systemu zgodnie z wymaganiami klienta oraz monitorowanie serwera i zarządzanie zdarzeniami w celu zapewnienia płynnego funkcjonowania. Dodatkowo, wykonujemy instalacje systemów operacyjnych na serwerach, zapewniając kompleksową konfigurację i aktualizację systemu. Dzięki dokumentacji odtworzeniowej, klient ma pewność, że jego systemy operacyjne są w najlepszych rękach.
Przeczytaj także: