Nasze rozwiązania
Zarządzanie systemem kopii zapasowych
Zarządzanie procesem tworzenia kopii zapasowych polega na stworzeniu i wprowadzeniu planu działania dotyczącego kopii zapasowych, ustaleniu reguł i procedur ich wykonywania, przechowywania oraz przywracania w przypadku potrzeby. Dodatkowo, dopasowujemy nasze działania do konkretnych potrzeb klienta, wspieramy w wyborze odpowiedniego systemu do tworzenia kopii zapasowych, przeprowadzamy jego konfigurację oraz wdrażamy.
Nasza rola obejmuje także realizację ustalonych zasad tworzenia kopii zapasowych, dostosowanie działań, odzyskiwanie danych w przypadku awarii, monitorowanie działania systemu, regularne sprawdzanie poprawności procesu tworzenia kopii zapasowych, aktualizację oprogramowania oraz analizę dzienników zdarzeń.
Zarządzanie bazami danych
Zarządzanie serwerem baz danych obejmuje konserwację i aktualizację oprogramowania, backup danych, zarządzanie prawami dostępu, strojenie wydajności, rozwiązywanie problemów, zarządzanie incydentami oraz prowadzenie dokumentacji.
Przeczytaj także: